MR.Qu's blogg

Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Hej!

Av QQQUUU - 29 juni 2010 16:02

Hej!

idag ska jag berätta hur man får låtar på bloggen

men jag kan bara hur man får dom på www.bloggplatsen.se

ja vet inte hur man får dom på www.blogg.se

ok allafall gå in på www.mixpod.com

  

Om du inte e medlem gå till sign up

  ...

Där skriver du in lite saker:

   ...

Men om du redan är medlem logga du bara in

  

...

sedan trycker du på create plalist

 

...

välj lite låtar du tycker om.

   ...

OK sen när du gjort det trycker du på Customize!

  

...

där väljer du 

vilken ipod du vill ha

   ...

sen om du vill ändra färg och så

på den så trycker du på colors & Styles

  

...

här är ett exempel hur din

ipod kan se ut!

 

...

sen trycker du på save playlist

  

...

sedan gör du...såhär

   ...

då kommer detta upp 

tryck på copy

  

...

gå till din blogg i ett nytt fönster

men ha kvar mixpod-fönstret

och logga in på din blogg och gå in på menyavdelningar

  

välj kategorin Text och HTML-kod

  

...

högerklicka och

tryck på Klistra in

..

så du e klar!!!

phu jobbit men ja lista ut det =D

Lycka till! 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av QQQUUU - 2 februari 2013 17:50

Tänk att jag bloggat om panfu, och fortfarande har läsningar. Helt jädra sjukt !:o  Hejdå ...

Av QQQUUU - 18 september 2010 09:21

Hej puh sry glömde siga att jag varit iväg men nu är jag här för att ha tävling behöver 3 till jury skriv bara i kommentar nu regler: 1. Jag komemr skriva upp 3-7 online spel som jag spelar så ska dom 3 första gå med i dom spelen och rösta om det v...

Sry

Av QQQUUU - 5 september 2010 11:01

Ledsen att jag inte kunnat skriv slarvade bort mitt lösenord xD men nu är jag här har problem med att ladda upp bilder bara >;( ...

Av QQQUUU - 13 augusti 2010 17:54

Me back och jag har massa att stå i jag har blivit helt inne i www.TheWest.se JAg har blivit befodrad och allt så jag har icke vatt inne på panfu men det ska jag nu så är jag skyldig axel09 2 musik videos jo det kan vi snart jo bara sej vilka låtar d...

Av QQQUUU - 19 juli 2010 08:46

Jag ska bort nu i 2 veckor så läs http://mrlucky.blogg.se/ Blogg och fler ...

Presentation


MR.Qu's blogg!!!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik

Mixpod!!!

chatt

chat


Ovido - Quiz & Flashcards