MR.Qu's blogg

Alla inlägg under juni 2010

Av QQQUUU - 7 juni 2010 16:26

Hej Max och Ella ja jag vill ha min blogg på er blogg ses


//MR.Qu

Av QQQUUU - 7 juni 2010 16:22

Hej alla läsare där ute jag har en sorlig sak att säja jag ska sluta blogga om habbo och allt bara panfu det blir lättare för mig nu annars slutar jag blogga ledsen  D;!!!!

Av QQQUUU - 5 juni 2010 09:27

Sara sprang iväg tlill wooby sjön ingen wooby där så hon sprang till vatten falet ingen där då kom hon på =D att hon glömt mata den xO så hon sprang till resturangen och där stog en sur brunooch vad har hänt med frilan jo en wooby at fast håret med pomes och bruno skrek UT MED WOOBYN!!!!! Alla börja gap skratta när dom såg brunos frilla och där sitter PBWW Och små flinarSLUT

 

 

 

 

//MR.Qu      P.S den blev liten

Av QQQUUU - 2 juni 2010 21:08

hej enkligen en saga!!!! här kommer den


// MR.Qu




Det var en gång en wooby!!

som var lendsen ;( Men så kom sara Som var så snäll så såg hon woobyn hon blev närvös. Hon vet inte varför jo!! Kanske för hon älskade woobys och hon hatar när hon ser deras ledsna min!!!! :O hon gick till tobbeSe hela bilden





hans pappa var docktor!! =D Och kunde titta på woobyn. allt var okey!!!! och sara blev jätte glad och hon döpte woobyn till P:B:W Wooby (PANFUS BÄSTA WOOBY WOOBY) och det gilla tobbe me han älska det.


Men en dag när sara vakna märktw hon att P:B:W Wooby var borta hon rinde tobbe direkt och fråga om hon var där men tobbe sa att hon inte var där ;;OOO sara blev närvös





fortsätning följer //MR.Qu

Presentation


MR.Qu's blogg!!!

Fråga mig

8 besvarade frågor

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2010 >>>

RSS

Besöksstatistik

Mixpod!!!

chatt

chat


Ovido - Quiz & Flashcards